سامانه تیکتینگ(ثبت درخواست پشتیبانی) در ستاد دانشگاه فعال شد.
به گزارش وب دا مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت:این سامانه به منظور ثبت درخواست های همکاران در خصوص پشتیبانی و درخواست های حوزه فاوا راه اندازی شده است.
مهندس"جواد حیدرپور" اظهار داشت:کاربران می توانند با مراجعه به سایت فاوای دانشگاه قسمت ثبت تیکت فاوا پس از وارد نمودن شماره ملی و رمز ورود به اینترنت درخواست ارسال کرده و وارد پنل ثبت درخواست ها شده و درخواست خود را ثبت نمایند.
به گفته وی کاربران در این سامانه می توانند تمامی درخواست ها را پیگیری نمایند و از نتیجه آن در کمترین زمان ممکن مطلع گردند.
وی تاکید کرد: کابران می توانند نسبت به رضایت و عدم رضایت از اقدام انجام شده امتیاز دهی نمایند .
وی یکی از اهداف این سامانه را سهولت کار و دسترسی آسان کاربران عنوان و تصریح کرد:تمامی اقدامات ثبت شده در این سامانه مورد تحلیل قرار می گیرد.
وی اظهار داشت:رفع نواقص ساختار فرایندهای اداری و سیستمی منجر خواهد شد عملکرد کارکنان فاوای دانشگاه مدام در این سیستم به منظور ارزشیابی و اضافه کار رصد شود.
"حیدرپور " تصریح کرد:این سامانه توسط تحلیل گران و برنامه نویسان دانشگاه قابلیت ارائه خدمت به تمامی واحدهای دانشگاه را دارد.
وی خاطرنشان کرد:این سامانه در آبان ماه امسال به صورت پایلوت در ستاد دانشگاه اجرا می شود و از آذر ماه تمامی واحد های فاوای دانشگاه در ارتباط خواهند بود.
به گفته وی تمامی کارکنان ستاد دانشگاه می توانند درخواست های خود را از طریق این سامانه ثبت نمایند و از همان طریق نیز پیگیر درخواست های خود باشند.